KAMPANIA SPOŁECZNA „TWOJE BEZPIECZNE PRZEJŚCIE”
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej pod nazwą „Twoje bezpieczne przejście” – mającej na celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych w obrębie tzw. zebry – powstał spot reklamowy wzywający do myślenia i ostrożności zwłaszcza przy przejściach dla pieszych. Hasło przewodnie kampanii brzmi „NIECH ŻYJE ZABRA”.
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej pod nazwą „Twoje bezpieczne przejście” – mającej na celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych w obrębie tzw. zebry – powstał spot reklamowy wzywający do myślenia i ostrożności zwłaszcza przy przejściach dla pieszych. Hasło przewodnie kampanii brzmi „NIECH ŻYJE ZABRA”.
Stowarzyszenie RowerOver zainicjowało kampanię społeczną mającą na celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych w obrębie tzw. zebry i dążenie do tego, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć wypadki na pasach drogowych, przeznaczonych do bezpiecznego przekraczania jezdni.
Cel kampanii „Niech Żyje Zebra" jest jeden – aby statystyki zdarzeń i wypadków na przejściach dla pieszych czarno na białym donosiły „ZERO ZABITYCH". Każde życie jest wartością samą w sobie, a śmierć na „pasach" jest absurdalna, nieracjonalna, nieuzasadniona i nieakceptowalna przez wszystkich uczestników ruchu drogowego.
Zatem „NIECH ŻYJE ZEBRA".