Wiadomości

KOMUNIKAT DLA PETENTÓW !!!

Data publikacji 05.05.2020

W trosce o Państwa zdrowie, w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa prosimy o ograniczenie wizyt w Komendzie Powiatowej Policji w Chojnicach oraz w jednostkach podległych na terenie powiatu.

Skargi/wnioski można składać: 

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
                                         ul. Warszawska 13
                                         89-600 Chojnice

Informacja o przyjmowaniu skarg przez Komendanta Powiatowego Policji w Chojnicach lub jego Zastępcę

Interesanci w sprawie skarg do odwołania mogą kontaktować się:

  • telefonicznie - na numer telefonu: 52 36 56 103  lub za pośrednictwem poczty elektronicznej:
  • email: komendant.chojnice@gd.policja.gov.pl (skarga wniesiona drogą mailową będzie traktowana jak złożona osobiście w jednostce policji)

 

WAŻNE!

 

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

 

Skarga/Wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji,
  • zwięzły opis zdarzenia (w miarę możliwości proszę podać datę zdarzenia, miejsce zdarzenia, numer prowadzonej sprawy i jednostkę Policji, której skarga dotyczy).

 WAŻNE!

Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.

 

 

                                                                                                                                                                                       DZIĘKUJEMY

Powrót na górę strony